Pristatymas

Kavos pristatymas Jums, taip pat svarbus kaip ir kiti kavos kelio žingsniai. Norėdami išlaikyti šviežumą, pupelės skrudiname tik po to kai gauname jūsų užsakymą ir jo apmokėjimą. Būtent dėl to, skrudinimas vyksta tą pačią ar sekančią dieną, kartu su fasavimu ir skrudinimo datos fiksavimu. Priklausomai nuo darbų kiekio ir esamos kurjerių apkrovos, kavą stengsimės pristatyti per 2-3 darbo dienas.

*Pandemijos metu, kurjerinės paslaugos ypatingai apkrautos, todėl „force-major“ atveju užsakymas gali vėluoti.

KAVOS PRISTATYMAS GALIMAS:

  • Omniva terminalai.
  • Omniva kurjeris.
  • Atsiimti Klaipedoje darbo dienomis atskirai susitarus.

PRISTATYMO KAINOS:

  • Omniva terminalai – 2.50 eur.
  • Omniva kurjeris – 4.50 eur.
  • Atsiimti Klaipedoje darbo dienomis atskirai susitarus – nemokamai.

*Perkant už 30eur ir daugiau, pristatymas nemokamas.

Grąžinimas

Nekokybiškos prekės atveju, Pirkėjas apie prekės pažeimimus ar trūkumus, privalo informuoti  e. parduotuvės administraciją e.paštu : info@coastalroast.lt. per 48 valandas nuo siuntos gavimo.

Prieš grąžinant prekes pirkėjas turi būtinai susisiekti su pardavėju e. paštu ir pranešti apie gražinimą. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Pirkėjas norėdamas grąžinti kokybišką prekę, ją turi grąžinti originalioje pakuotėje bei apmokėti pristatymo ir grąžinimo išlaidas. Prekė gali būti grąžinama jeigu ji nebuvo naudojama, nebuvo sugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos, nebuvo pažeista originali pakuotė bei etiketė.

Bet kuriuo scenarijaus atveju pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis norodytais e. paštu ir tik gavęs informaciją iš parduotuvės administracijos vykdyti grąžinimą.

Į viršų